Facebook konverze

Balíček Facebook konverze propojí váš web s reklamním účtem na Facebooku/Instagramu (Meta), aby bylo možné měřit, co návštěvníci na webu skutečně dělají a podle toho vyhodnocovat a ladit kampaně.

Technicky jde o napojení událostí z webu (např. odeslání formuláře, nákup, registrace, klik na e-mail/telefon) na Facebook Pixel / Conversion API. Díky tomu v přehledech kampaní vidíte, které reklamy pouze přivádějí návštěvy a které skutečně přinášejí výsledky.

Balíček umožňuje:

  • sledovat důležité akce uživatelů (odeslání formuláře, nákup, registrace, stažení souboru apod.),
  • odesílat tyto události do Facebooku/Meta pro vyhodnocení kampaní a jejich optimalizaci,
  • využít nasbíraná data pro budování remarketingových publik a podobných okruhů uživatelů,
  • fungovat v kombinaci s cookie lištou – měření se přizpůsobí uděleným souhlasům (GDPR).

Výsledkem je přesnější přehled o tom, jak se lidé z kampaní na webu chovají, a lepší podklady pro rozhodování, kde má smysl investovat rozpočet.